Voit lisätä bullet-pointteja painamalla "lisää" täytettyäsi tekstikentän ja poistaa niitä painamalla oikeassa reunassa olevaa "X"-painiketta. "Luo PDF"-napilla voit tulostaa mallisi PDF-muodossa. "Generoi CSV"-napilla voit generoida siitä CSV-tiedoston, jonka voit tallentaa kovalevyllesi ja avata uudestaan näin halutessasi "Tuo CSV"-napin avulla. "Tyhjennä!"-napilla voit tyhjentää mallin. "Lisää tietoa" -nappia painamalla opit lisää SWOT-analyysistä.
SWOT-analyysi on menetelmä, jonka avulla voidaan hahmottaa hankkeen toteutukseen vaikuttavia ulkoisia tekijöitä ja sisäisiä ominaisuuksia. SWOT-analyysi on nelikenttä, jossa tarkastellaan sisäisen ympäristön heikkouksia ja vahvuuksia, ja ulkoisen toimintaympäristön asettamia uhkia ja mahdollisuuksia. Analyysin kohteen kehittämisessä saadaan näin hahmotettua uhkista ja heikkouksista johdetut kehitystarpeet, ja tiedostettua ne vahvuudet ja mahdollisuudet, joista muodostuu analyysin kohteen kilpailuetu. SWOT-analyysin kohteena voi olla useita eri asioita, kuten tiimi, liikeidea, tuote tai palvelu ja tätä pohjaa voi käyttää yleisemmin eri asioiden tilannekuvan kartoittamiseen. SWOT-analyysin voi tehdä useasta eri näkökulmista ja tarkastella sitten niiden muodostamaa kokonaisuutta. Vahvuudet: Analyysin kohteen vahvuudet, joista muodostuu sen kilpailuetu. Heikkoudet: Analyysin kohteen heikkoudet. Mahdollisuudet: Analyysin kohteen kehittämiseen ja markkinoille saattamiseen liittyvät tilaisuudet. Uhat: Analyysin kohteen toimintaympäristöä uhkaavat tai hankaloittavat elementit.